*** This is a sticky post - Please scroll down for latest entry :) ***
~Dear All~
Feel free to ask About 'The Millionaire's Project' and be part of Top Leaders Circle.
&
Especially untuk para pelajar universiti / kolej dan sesiapa yang berminat nak mencari part time income dengan berniaga secara online, tiada modal.. Just contact me for more details...:) #tlc #topleadercircle #themillionaireproject #sohonista #sohonita #teamfabulosity #omnipreneur #kartika #019 - 856 3520 #kartikakarim_14@yahoo.com

Saturday 9 February 2013

Kecantikan - LA PRAISE SERUM

Since masuk Hai-O, mmg baru la tau actually ade macam2 produk Hai -O selain Premium Beautiful korset. (",).. ade produk KECANTIKAN, produk KESIHATAN, barangan rumah & etc..

Sebab perempuan kan.. ermm.. mesti la nak share pasal Produk KECANTIKAN.. ahaks.. Salah satu produk yg mmg best.. (",)
Nak share pasal LA PRAISE Serum.. x kenal maka x CINTA kan.. huh.. (",)




Kehilangan fungsi biologi yang disertai dengan kemerosotan kesuburan dan peningkatan kadar kematian berikutan dengan peningkatan usia menyebabkan penyakit penuaan seperti gangguan berwarna pigmen, pengurangan perlindungan antioksidan, kemerosotan kualiti kulit dan kelambatan dalam penyembuhan kulit.

Dengan pengenalan Vitalift Serum, yang terdiri daripada PhytoCellTecTMSwiss Apple dan PhytoCellTecTMAlp Rose, kombinasi yang inovatif membantu melindungi sel stem kulit manusia. Selain itu, Pheno-SFETM, ekstrak Pu-erh yang bertindak sebagai antioksidan turut membantu melindungi sel daripada tekanan oksidatif, dengan itu memerangi kronologi penuaan dan meningkatkan daya hidup sel stem kulit.

Kandungan utama:-

  1.  Sel stem epal (Ekstrak kultur sel buah-buahan Malus Domestica - memelihara ketahanan sel stem kulit, melewatkan kemerosotan sel penting, memerangi kronologi penuaan, mengekalkan keremajaan dan kesihatan kulit.

No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...