*** This is a sticky post - Please scroll down for latest entry :) ***
~Dear All~
Feel free to ask About 'The Millionaire's Project' and be part of Top Leaders Circle.
&
Especially untuk para pelajar universiti / kolej dan sesiapa yang berminat nak mencari part time income dengan berniaga secara online, tiada modal.. Just contact me for more details...:) #tlc #topleadercircle #themillionaireproject #sohonista #sohonita #teamfabulosity #omnipreneur #kartika #019 - 856 3520 #kartikakarim_14@yahoo.com

Monday 3 December 2012

Premium Beautiful Detoxification

Selalu cerita kat org pasal PB nih boleh keluarkan toxic dlm badan kita.. tapi xde cara nak tunjuk.. nih nak share how kite boleh nampak toxic dari badan kita dikeluarkan.

Gambar2 credit to my mentor blog salhazain


Ni mula-mula gambar set Premium Beautiful corset (PB) yang telah direndam didalam PB Wash. Air kelihatan gelap.



 

Yang ni pulak, air yang diceduk just nak tunjuk yang air gelap tadi bukan sebab ada PB yang berwarna hitam, tetapi adalah toxic yg telah keluar ke dalam air.



Tengok betapa banyaknya toxic yg dah keluar!!! Sampai air yg jernih pon boleh jadi hitam!



Ok lepas dah keluarkan air PB wash tadi, bilas dan jemur. Nampak tak air jernih yang menitik tu, setelah dibilas. Toxic dah hilang, lepas kering boleh pakai balik PB ni! :)


So dah tgk prove kan how magic this PB corset ni! boleh lihat sendiri, bila kita basuh baju dalam yg biasa-biasa kita pakai, boleh ke dia tarik toxic dari badan kita sampai bila kita basuh, kita nampak air yg kita basuh tu jadi keruh/hitam legam? Premium Beautiful corset BOLEH! 

Sebenarnya PB ni mmg dah terbukti, pakai bukan utk kecantikan tapi adalah untuk kesihatan jugak. FIR yg ada dalam PB ni boleh tarik peluh asid, keluarkan toksik dari badan. Sbb tu PB ni kita panggil Magic Bra! SUPERBRAND, Highest in Quality and Highest in Demand. 


So, sesape rase kesihatan penting & badan banyak toxic boleh la cuba korset SUPERBRAND nih..
Contact saye & saye and pakaikan..

PM/Whatsapps/Msg

019 - 856 3520

kartikakarim_14






No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...